GRY

sobota, 23 lutego 2013

No hej czy was też wkurzają hejty pod teledyskiem Damiana tak mnie też!! Np Pedał pierdolony,O masakra to jest prawdziwa kopia Biebera,Bawi sie z Nianka :D hahxD,niech se kupi aparat na zęby :D, Nie wszyszystkie komętarze są hejatami są nieraz miłe albo np jest kilkanascie komętarzy że Damian jest Rudy on nie jest rudy tak słonie świeciło na włosy i tak wyglądało przecierz ten teledysk był krencony Na Sycyli :)http://www.youtube.com/watch?v=BuZ9RE1Wmgk  Teraz jest nowy teledysk do piosenki Przyjaciel! http://www.youtube.com/watch?v=NxsyeD8MY0E Jak czytam te kometarze są milsze Piosenka jest świetna, teledysk też mi się podoba. ♥,To jest moja ulubiona piosenka mam nadzieje ze bedzie więcej :D Nieraz piszą że piosenka jest super a teledysk nie ale ja uważam ze Teledysk i Piosenka są SUPER! Przeciez wiem że inni mają inne gusty ale nie muszą już tak pisać Nawet Media robią z niego Polskiego Justina Biebera Oni powinni powiedzieć że Damian nie jest Pl JB Damian mówi że on jest jego fanem i on sie nie ubiera jak on ja znam pare osób którzy ubierają sie podobnire np jak Damian....Ale Damian ma Więcej Fanów niż Anty fanów wiec ma w nas sparcię w trudnych chwilach:) I pare zdj 

A tutaj Damian I Martyna :)
Damian I Kamila Krzempek(Kamila) 
Damian I Honorata Skarbek(Honey)
Damian W Mam Talent :)
Z teledysku Do Zawsze ty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz