GRY

piątek, 22 lutego 2013

opowiem wam kiedy pierwszy raz uslyszalam o Damianie Skoczyku i kidy pierwszy raz zostalam Skoczykoholiczką:)No to tak pamietam ogladalam w tedy Mam talent ale w tedy pierwszy raz nie uslyszakłam o Damianie wtedy co mial wystąpic Damian Poszlam sobie wylaczylam telewizor Ale wtedy mialam taka faze na kupowainie gazety Bravo:) i wtedy 23.11.2010 kupilam tą gazete i tam bylo o Damianie 
I pierwszy raz o nim usłyszałam ale nie uwierzyłam ze Damian to JB!! Wtedy bylam fanką JB znaczy nadal jestem ;) I wtedy zapomnialam o damianie na prawie 2 lata;( znaczy przez te 2 lata nie mialm internetu w 2011 yy chyba 2 sierpnia czy coś zalozyalm internet !! ;D przez te 6 miesiecy jakoś hmm znaczy nie milam konta na nk na fb na YT wiec tylko gralam w gry:P w Kwietniu załozylam nk bylam mego podjarana puźniej gdzieś za miesiac puźniej załozylam sobie FB:) i wtedy polubilam strone Vivy:) na drugi dzień weszlam na fb i paczylam co tam moi znajomi lajkneli i udostepniali i Pacze a tam Strona Vivy udostępnila "Damian Skoczyk Ma juz bluzke z Nowym Logo Vivy i to bylo takie zdj 
i był link do struny Vivy i tam piosenka Zawsze ty zaczelam jej sluchać pierwsze nuty tej piosenki byly wspaniale moja buzia o twarla sie mocno i sie nie zamykala bylam pod ogromnym wrazeniem tego głosu i tego chłopaka naprawde można powiedziec że zakochalam sie w Damianie :D szukalam jego piosenek w internecie jego zdj tak w skrucie wszystko o nim zkąd pochodzi :) dowiedzialm się ze mieszka w Białogardzie ma 16 lat wystąpił w Mam Talent i ma wspaniały talen ale to ja już sama wiedzialam!!:*Jeszcze moglam bym pisać że nie milam internetu i nie moglam sluchać zawze ty ale przechodze do czegoś innego! :)
Wiec po tym jak miałm już internet to po paru tygodniach tak sobie zalożylam sobie Twittera nie wiedzialam co to jest>; no i na drugi dzień znowu chcialm poszukać sobie cos o damianie Już lubilam oficialną stronie Damiana ale tam zabardzo nic nie pisało:) wieć u wujka Google znalazłam że Damian ma Twittera wieć weszlam na moje konto oczywiscie obserwowałam Damiana i on też mnie zaczoł obserwować to juz byly wakacje :) w tedy damian mialm chyba z  3000 obserwujących wiec damian wiecej odpisywal wogule byl na TT byly wakcje i wogule.W sierpniu na moje urodziny chcialm zeby rodzce kupili mi płyte Damian Skoczyka 
a wiec kupili mi caly czas słuchalam tych piosenek.No i tak caly czas No i aż do dzisiaj jestm Skoczykoholiczka ♥ A juz jest 2 teledysk damiana do piosenki "przyjaciel"http://www.youtube.com/watch?v=NxsyeD8MY0E&list=UUHSj8KvSJ4BKXsEkKDPR9uA&index=1 a i jeszce wczesniej Damian Dodawał Videoblogi teraz znowy mają być :) wieć o to taka moja chistoria z damianem Moi znaiomi nie lubią damiana moja kuzynka smieje sie że mam jego płyte i wogule ale ja mam to gdzies Na TT poznalam skoczykoholików i nie tylko jesteśmy taka wielka Twitterową rodzina!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz